Skip to content
Logga in
Search:
Sök efter nyckelord...
Framtidsdalen
Mötesplatsen för svenskfinlands innovativa ledare
FramtidsdalenFramtidsdalen
  • Start
  • Om
  • Arkiv
  • Kontakt
  • Start
  • Om
  • Arkiv
  • Kontakt

Archives: Övriga

      Framtidsdalen 2020 – Kommunarbeten (Bläddringsbar PDF)


      1 september 2020 | Arbetsprocesser / Projekt | Övriga Läs >

      Boktips: “Verktygslåda för chefer” och “Att vara chef och ledare”.


      7 november 2019 | Pedagogisk litteratur | Övriga Läs >

      Litteraturtips – Mona Enlund


      7 november 2019 | Pedagogisk litteratur | Övriga Läs >

      Test om engagemang i arbetet


      7 november 2019 | Pedagogisk litteratur | Övriga Läs >

      ”Kuulostaa todella huolestuttavalta, jos opettajien näkemykset on sivuutettu” – Artikel från Helsingin Sanomat


      7 november 2019 | Pedagogisk litteratur | Övriga Läs >

      ”Huvitti, että tästä tarvittiin tutkimus” – Artikel från Helsingin Sanomat 20.11.2018


      7 november 2019 | Pedagogisk litteratur | Övriga Läs >

      Bokrecension: Utmanande lärande – Anna Käcko-Englund


      25 oktober 2019 | Pedagogisk litteratur | Övriga Läs >

      Petteri Kilpinens, Heikki Sarkelas och Jussi Sieveläs presentationer i H:fors den 27.8


      18 september 2019 | Seminarier och presentationer | Övriga Läs >

      Boktips för Framtidsdalen – Johannes Nygren


      13 september 2019 | Pedagogisk litteratur | Övriga Läs >

      DKCO:s presentation den 4.9 i Vasa


      13 september 2019 | Seminarier och presentationer | Övriga Läs >
12345…
6
7
cll logo - Framtidsdalen
åbo akademi logo - Framtidsdalen
opetushallitus logo - Framtidsdalen
© 2021 Centret för livslångt lärande / Framtidsdalen

Web design: Wikström Media

Go to Top
/* ----------------------------------------- */ /* Slug för WordPress-arkiv: lista-arkiv - start */ /* ----------------------------------------- */ .knappar { padding-bottom: 30px; } /* ----------------------------------------- */ /* Slug för WordPress-arkiv: lista-arkiv - slut */ /* ----------------------------------------- */